- Reklama -
Aviacinė kompanija „Avia Baltika“ renginyje pristatė naujo modelio sraigtasparnį „Cabri G-2”, skirtą pilotų rengimui
Aviacinė kompanija „Avia Baltika“ renginyje pristatė naujo modelio sraigtasparnį „Cabri G-2”, skirtą pilotų rengimui
Aviacinė kompanija „Avia Baltika“ renginyje pristatė naujo modelio sraigtasparnį „Cabri G-2”, skirtą pilotų rengimui
Aviacinė kompanija „Avia Baltika“ renginyje pristatė naujo modelio sraigtasparnį „Cabri G-2”, skirtą pilotų rengimui

Kauno S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome vykusiame didžiausiame šiais metais aviaciniame renginyje, skirtame atminti transatlantinių lakūnų skrydžio 80-metį, buvo pristatyta pažangiausia karinė ir aviacinė technika. Daugiausia dėmesio susilaukė pilotų rengimo mokykla, pristačiusi savo techninę bazę bei galimybes tapti pilotu.

Aviacinė kompanija „Avia Baltika“ renginyje pristatė naujo modelio sraigtasparnį „Cabri G-2”, skirtą pilotų rengimui.

„Dviviečio „Cabri G-2“ gamyba prasidėjo 2008 metais. Sraigtasparnis Europos aviacijos specialistų buvo pripažintas, kaip turintis vieną iš geriausių ir patvariausių konstrukcijų, skirtų pradiniams pilotų mokymams“, – pasakoja „Avia Baltika“ rinkodaros vadovas Rytis Kalinauskas.

Sraigtasparnio konstruktorius – Bruno Guimbal, buvęs Eurocopter‘io inžinierius, panaudojo visas naujausias technologijas šio sraigtasparnio gamybai. Orlaivis sveria 420 kg ir turi puikias skrydžiui reikalingas charakteristikas.

„Cabri G-2“ pilotų mokymams naudojamas sraigtasparnių specialistų rengimo centre „AST Europe“, kuris yra pripažintas vienu iš didžiausių specializuotų mokymo centrų rytų Europoje. Šio pilotų rengimo centro specialistai visus besidominčius, parodoje supažindino su centro veikla, technine baze bei galimybėmis tapti pilotu.

Aviacijos kompanijos „Aviabaltika“ padalinio sraigtasparnių pilotų Mokymo centro „AST Europe“ vadovas Arūnas Kmieliauskas pasakoja, kad sraigtasparnyje įmontuota techninės bazės įranga suteikia visas galimybes visapusiškai parengti pilotus įvairioms situacijoms ore.

Pristatinėjant pilotų mėgėjų rengimo kursus, „AST Europe“ centro kolektyvas visiems susirinkusiems pasakojo, kokių žinių bei įgūdžių reikia norint tapti pilotu.

„Norint tapti sraigtasparnio pilotu mėgėju, reikia įsisavinti oro teisės ir ATC procedūros, meteorologijos, navigacijos, radijo ryšio žinias. Pilotų rengimo centre studentai mokomi skrydžio principų, charakteristikos ir planavimo, suteikiamos žinios apie orlaivius, žmogaus galimybes skraidyti. Neturintiems skraidymo patirties, mokymai trunka 2 – 3 mėnesius“, – pasakoja „AST Europe“ vadovas Arūnas Kmieliauskas.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!