Pedofilai sulaukė savo valandos?

35
1
- Reklama -

KK nuotr.

Homoseksualistų viena po kitos pasiekiamos pergalės kovoje dėl savo “homoseksualiųjų teisių” vis labiau įkvepia panašiai kovai ir pedofilus. Štai vos prieš mėnesį Baltimorėje (JAV) buvo surengta psichologų konferencija, kurią finansavo organizacija (fondas) B4U-ACT, sukurta tam, kad būtų nuosekliai įgyvendinama pedofilijos legalizavimo idėja, siekiant pripažinti pedofiliją “seksualinių normų variantu”.

Portalas “LifeSiteNews” praneša, jog šios konferencijos tikslas – pakeisti JAV psichologų asociacijos požiūrį į pedofiliją. Esą “niekas savo gerąja valia nesirenka potraukio vaikams ar paaugliams”. Antai, pedofilijos “priežastys nėra žinomos, kaip ir nėra išaiškintos potraukio tarp suaugusiųjų šaknys”- štai tokius Sodomos ir Homoros šėtoniškus perlus išpažįsta bei skleidžia B4U-ACT, smerkdamas ne tik bausmes už pedofiliją, bet ir siūlymus ją gydyti…

Beje, tai nėra vienintelis pedofilų gynėjų aktyvizavimosi pavyzdys. Šių metų kovą Kanados parlamento posėdyje kai kurie psichologai sugebėjo įtikinti šios šalies įstatymų leidėjus, esą pedofilija yra “tokia pati seksualinė orientacija, kaip ir homoseksualizmas ar heteroseksualumas”. Prieš šį “apibrėžimą” buvo pasisakęs tik vienas parlamentaras. Apie tai buvo pranešęs portalas “Invictorys”.

Judėjimas už pedofilijos legalizavimą prasidėjo seniai. Iš karto po to, kai 1973-siais metais gėjai pasiekė savo esminę įsiteisinimo pergalę – tuomet homoseksualizmas buvo išbrauktas iš ligų sąrašo. Pirmosios rimtos gėjų aktyvistų pergalės ištakomis buvo tapusi kampanija, labai primenanti pedofilų nūdien organizuojamą kampaniją. Nepaisant to, kad daugumoje Vakarų pasaulio šalių į pedofilus, kitaip nei į homoseksualistus, yra žiūrima neigiamai, vis tiek yra vis dažniau fiksuojami pedofilijos pridengtosios propagandos atvejai.

Pavyzdžiui, Prancūzijoje vienas po kito buvo nuaidėję du skandalai, susiję su 4- 12 metų vaikų naudojimu drabužių reklamai. Reklamose buvo naudojamas montažas, suteikdavęs mažiesiems “modeliams” nedviprasmį panašumą į modelius, reklamuojamus suaugusiems skirtuose žurnaluose. Visuomenė buvo pasipiktinusi. Tuo tarpu reklamos iniciatoriai su blogai vaidinama nuostaba paaiškino, esą siekė “tik grožio”…

Parengė Sergejus Sokolovas

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą