„Statoil“ degalinės Europoje bus pervadintos į „Circle K“

2
13
- Reklama -
„Statoil“ degalinės Europoje bus pervadintos į „Circle K“. KK nuotr.

Europoje „Statoil“ degalines valdanti pasaulinė mažmeninės prekybos bendrovė „Couche-Tard“ pranešė suvienodinanti jos valdomų degalinių ir parduotuvių tinklų pavadinimus ir plėtosianti vieną pasaulinį prekės ženklą „Circle K“. Šis procesas palies ir „Statoil“ degalines Europoje, taip pat ir Lietuvoje, kurios per artimiausius kelerius metus bus pervadintos į „Circle K“.

Atnaujintas „Circle K“ prekės ženklas pakeis dabartinius „Couche-Tard“ priklausančius „Circle K“, „Statoil“, „Mac“ bei „Kangaroo Express“ prekės ženklus, naudojamus JAV bei kitose valstybėse.

Mažmeninės prekybos įmonė „Statoil Fuel & Retail” iki 2010 metų priklausė naftos ir dujų korporacijai „Statoil ASA“, tačiau 2012 m. buvo parduota didžiausiam pasauliniam mažmeninės prekybos tinklui „Couche-Tard“. Sandorio sąlygose buvo numatyta, kad „Statoil“ vardą degalinėse naujieji savininkai turės teisę naudoti iki 2021 metų.

„Įvesdami vieną pasaulinį prekės ženklą mes tapsime vieningesni ir stipresni bei galėsime skirti daugiau dėmesio tam, kad palengvintume klientų kasdienybę. Perimdami „Statoil Fuel & Retail” verslą, siekėme įsikurti Europoje ir paruošti platformą tolimesniam augimui šiame regione. Su vieningu pasauliniu prekės ženklu ši užduotis bus paprastesnė”, – sake „Couche-Tard” prezidentas ir vykdomasis direktorius Brian Hannasch.

„Couche-Tard“ paskelbė ketinimus atnaujintą „Circle K“ tinklą visame pasaulyje paversti prioritetine vieta, kurioje vartotojai įsigyja degalų ar kitų produktų. „Nesvarbu, ar lankysitės „Circle K“ parduotuvėje Europoje, JAV, Kanadoje ar kitoje šalyje, visam tinkle gausite tokias pat greitas ir draugiškas paslaugas bei geidžiamus produktus, ir visa tai bus pritaikyta keliaujantiems“, – pridūrė B. Hannasch.

„Tapdami naujo pasaulinio prekės ženklo „Circle K“ dalimi, atveriame daug naujų galimybių. Glaudesnis bendradarbiavimas tarp tinklo narių mums padės sparčiau plėsti veiklą Europoje“, – įsitikinęs „Statoil Fuel & Retail” prezidentas Jacob Schram, kuris paskirtas vadovauti perėjimui prie „Circle K“ prekės ženklo Europoje.

„Circle K“ daugybei vartotojų jau yra pažįstamas – tai didžiausias ir labiausiai pasaulyje paplitęs „Couche-Tard“ valdomas prekės ženklas, naudojamas tūkstančiuose parduotuvių ir degalinių keturiolikoje pasaulio šalių. Atnaujintas prekės ženklas bus geriau paruoštas plėtrai į kitas rinkas.

„Couche-Tard“ planuoja, kad prekės ženklo atnaujinimo procesas pasaulyje bus įgyvendintas per 3-4 metus. Europoje pirmiausia bus atnaujintos „Statoil“ degalinės Norvegijoje. Gavusios „Circle K“ vardą, jos taps beveik 15 tūkst. mažmeninės prekybos taškų ir degalinių vienijančio tinklo dalimi, kuriame dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų, kasdien aptarnaujančių milijonus klientų.

Tikslesnių planų, kada atnaujinimo darbai bus pradėti Lietuvoje, bendrovė nepraneša.

„Statoil Fuel & Retail Lietuva“ yra viena iš mažmeninės prekybos naftos produktais lyderių Lietuvoje, valdanti 77 degalinių tinklą: 64 visapusio aptarnavimo „Statoil” degalines ir 13 automatinių „Statoil 1-2-3″ degalinių, taip pat vieną „Statoil“ patogaus apsipirkimo parduotuvę Vilniuje.

Apie „Alimentation Couche-Tard Inc.”

„Alimentation Couche-Tard Inc.“ yra Kanados patogaus apsipirkimo parduotuvių (angl. convenience store) verslo industrijos lyderė. Šiaurės Amerikoje „Couche-Tard“ pagal valdomų parduotuvių skaičių yra didžiausias nepriklausomas tokių parduotuvių operatorius. Europoje „Couche-Tard“ turi didžiausią patogaus apsipirkimo parduotuvių tinklą ir pirmauja transportui skirtų degalų mažmeninės prekybos srityje Skandinavijoje bei Baltijos šalyse, taip pat plečiasi Lenkijoje.

Šiaurės Amerikoje ACT tinklas apima beveik 8 tūkst. parduotuvių, iš kurių 6,5 tūkst. – degalinės. Čia dirba apie 80 000 darbuotojų. Europoje kanadiečiams priklauso „Statoil Fuel & Retail” kompanija, turinti 2 229 prekybos taškus, kurių didžioji dalis – pilno aptarnavimo degalinės, taip pat automatinės degalinės. Europoje ACT valdomoje įmonėje dirba apie 19 tūkst. darbuotojų.

Apie 4,7 tūkst. „Circle K“ prekės ženklu pažymėtų parduotuvių ACT valdo frančizės pagrindu dvylikoje pasaulio šalių (Kinija, Guamas, Hondūras, Hong Kongas, Indonezija, Japonija, Makau, Malaizija, Meksika, Filipinai, Jungtiniai Arabų Emiratai bei Vietnamas).

„Couche-Tard“ yra Kanados bendrovė, kurios akcijomis prekiaujama Toronto vertybinių popierių biržoje (TSE: ATD.A and ATD.B).

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą