M. Zasčiurinskas: konservatorių reklama klaidina žmones

11
2
- Reklama -

Seimo narys Mečislovas Zasčiurinskas atkreipė dėmesį, kad Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partija rinkėjus vilioja melaginga politine reklama.

Seimo narys Mečislovas Zasčiurinskas atkreipė dėmesį, kad Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partija rinkėjus vilioja melaginga politine reklama.

„Reklaminės konservatorių pagyros apie sėkmingą daugiabučių namų renovaciją peržengia visas moralines normas. Girtis darbais, kurie nebuvo įgyvendinti, yra nihilizmo viršūnė, melas žmonėms viduryje baltos dienos“, – įsitikinęs Seimo etikos ir procedūrų komisijos narys.

Politiką papiktino konservatorių interneto platformoje „Facebook“ išplatinta serijos „Geros naujienos iš Lietuvos“ reklama. Joje teigiama, kad „taupant šilumą pastangos atitiko norus ir buvo nukreiptos į namų renovacijos programą“.

„Paskutinių metų namų renovavimo statistika rodo, kad konservatorių Vyriausybės veikla šioje srityje buvo nepatenkinama. Todėl reklaminį šūkį „Šilumos energijos vien gerais norais nesutaupysi“ galima vertinti kaip pasityčiojimą iš gyventojų“, – sakė M. Zasčiurinskas.

Oficialioje 2009-ųjų Vyriausybės veiklos programoje teigiama: „Energijos taupymas bus vienas iš Vyriausybės energetikos politikos prioritetų. Sieksime Europos Komisijos finansinės paramos, kad daugiabučių namų modernizavimas taptų masiškas ir per metus būtų atnaujinama apie 2000 daugiabučių pastatų“.

Praėjusių metų Vyriausybės ataskaitoje rašoma, kad 2011 metais buvo modernizuoti 85 pastatai. „Nors planuota atnaujinti 2000 namų kasmet, modernizuoti vos 85 namai, iš jų – vos keli daugiabučiai. Skirtingai nei pateikiama reklaminėse konservatorių „Gerose naujienose iš Lietuvos“, tai yra bloga žinia visai Lietuvai“, – teigė M. Zasčiurinskas.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą