- Reklama -
Stilistas Kęstutis Rimdžius ėmėsi kurti uniformas „Elektromarkt“ darbuotojams
Stilistas Kęstutis Rimdžius ėmėsi kurti uniformas „Elektromarkt“ darbuotojams

Žinomas stilistas Kęstutis Rimdžius priėmė netikėtą iššūkį – vienam didžiausių buitinės technikos parduotuvių tinklui sukūrė stilingą darbo aprangą – uniformą. Drabužiai jau pasiūti, o darbuotojai ir pirkėjai dizainerio kūrybos rezultatus pirmą kartą galės įvertinti jau šį savaitgalį „Akropolio“ prekybos centre įsikūrusioje parduotuvėje „Elektromarkt“.

„Nuolat ieškome būdų kaip pagerinti sąlygas mūsų darbuotojams, o klientams pasiūlyti kokybiškesnį aptarnavimą. Įprasta manyti, kad uniforma – kažkas neišsiskiriančio, pilko, o mes norėjome priešingo rezultato. Stilingesni drabužiai darbuotojams leis jaustis geriau, suteiks daugiau pasitikėjimo, o pirkėjai bendraus ne tik su profesionaliais, bet ir gerai atrodančiais konsultantais“, – sako „Elektromarkt“ įvaizdžio vadovė Aistė Košienė.

„Jau anksčiau esu kūręs darbuotojų rūbus, todėl žinau, kad tai nelengvas iššūkis. Kai dirbu su klientais, kiekvienam iš jų kuriu individualų, jo asmenybę atskleidžiantį stilių. O štai uniforma visiems vienoda, todėl nėra paprasta rasti sprendimą kaip vienu ir tuo pačiu drabužiu išryškinti stilių skirtingiems žmonėms, o kartu paliktų erdvės jų asmenybėms“, – pasakoja K. Rimdžius, kurio kurtus uniforminius marškinius pirmiausia apsivilks Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusio „Elektromarkt“ darbuotojai.

Stilistas prekybos tinklo darbuotojams kūrė ne tik marškinius, bet ir specialiems renginiams skirtas sukneles. Jo įsitikinimu, uniforma – kiekvieną darbo dieną dėvimas drabužis, todėl jis turi būti patogus ir paprastas.

„Ketiname atnaujinti ir vasaros sezono aprangą. Kadangi klientams siūlome kokybiškas prekes ir profesionalų aptarnavimą, negalime pamiršti to, kaip mūsų darbuotojus mato pirkėjai ir kaip jaučiasi patys salės darbuotojai. Šis atsinaujinimas – vienas iš nuolatinių mūsų veiklos kokybę gerinančių žingsnių“, – sako A. Košienė.

 „Darbuotojas turi likti išraiškingas ir lengvai pastebimas, tačiau ne rėksmingas. Todėl marškiniams parinkau sodrią, gilią raudoną spalvą. Kadangi tai – labai intensyvi spalva, ją teko suvaldyti juoda, kuri atsidūrė vidinėje rankogalių pusėje, taip pat vidinėje apykaklės dalyje. Kadangi mano klientas – didelė buitinės technikos parduotuvė, o jos darbuotojams gali tekti nešioti įvairius daiktus, tvarkingai atraitotas marškinių rankoves dabar galima užsegti saga – taip drabužis nepraranda funkcinės išraiškos, o darbuotojas lieka pasitempęs“, – apie savo darbo rezultatą pasakojo stilistas K.Rimdžius.

Apie „Elektromarkt“

„Elektromarkt“ – vienas didžiausių ir moderniausių elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklų šalyje. Lietuvoje „Elektromarkt“ veikia nuo 1999 metų ir šiuo metu devyniuose šalies miestuose turi 13 parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Prekybos tinklas vykdo mažmeninę ir elektroninę prekybą.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!