- Reklama -
Šaltojo skambučio patarimai, kaip padidinti pardavimų kiekį
Šaltojo skambučio patarimai, kaip padidinti pardavimų kiekį

Šalti skambučiai gali būti varginantys ir sunkūs, ypač jei neturite susikūrę tinkamo plano. Šiame straipsnyje pateiksime jums efektyviausius metodus, kurie palengvins visą procesą bei garantuos didesnę sėkmę.

Sutelkite visus klausimus į savo klientą, o ne į save

Pirmą kartą bendraudami su potencialiu klientu sutelkite visą dėmesį ir klausimus į jį. Nekalbėkite nei apie tai, kas esate ir ką darote, nei apie savo ar kitas įmones. Atminkite, kad viskas turi suktis apie juos, o ne apie jus. Į klientą orientuotas pardavimas yra profesionalus pardavimas. Todėl kai kalbate su klientu, tai kalbėkite tik apie jo norus ir poreikius.

Suplanuokite visus savo klausimus iš anksto

Daugiau informacijos – daugiau pardavimų. Atlikdami šaltus skambučius, kuo daugiau informacijos iš anksto surinksite, tuo lengviau jums bus potencialų klientą paversti į tikrą klientą, kuris pirks iš jūsų prekes ar paslaugas. Jūsų klausimai turėtų būti kruopščiai iš anksto apgalvoti ir išdėstyti logine seka, nuo bendriausių iki konkrečių.

Laikykitės šaltų skambučių scenarijų

Visi nori atrasti tą stebuklingą receptą, kaip daryti šaltus skambučius. Vienas iš sėkmės elementų yra paruošto plano laikymasis. Gavę teigiamą potencialaus kliento atsakymą į jūsų pradinį klausimą, užduokite jam klausimus apie jo verslą, rinką, biudžetą ir pan. Labai dažnai žmonės pateiks jums visą šią informaciją mainais į naudą, kurią žadėjote savo pradiniame klausime.

Norėdami gauti atsakymus į jums rūpimus klausimus užduokite tokius klausimus:

  •         “Jei galėtumėte stebuklingai pašalinti tris didžiausias savo verslo ar rinkos problemas, kokios jos būtų?”
  •         “Jei galėtumėte sukurti tobulai veikiantį verslą, kaip jis atrodytų?”
  •         „Norėčiau suplanuoti susitikimą su jumis asmeniškai, kad aptartumėte jūsų verslo poreikius ir tai, kaip mūsų produktas bus jums naudingas. Kaip skamba trečiadienis 14:00 valanda?“

Visada atminkite, kad skambučiai ir pardavimai turėtų būti labai asmeniški. Turėtumėte sutelkti dėmesį į kliento, kaip individualaus asmens, poreikius kiekvienu konkrečiu atveju.

Nebandykite parduoti pirmojo šaltojo skambučio metu

Pirmą kartą skambindami niekada neturėtumėte bandyti parduoti. Susitelkite į informacijos rinkimą, nes šiame etape tai yra svarbiausia jūsų užduotis. Užduokite visus klausimus, kurie jums yra svarbūs. Užsirašykite ir pasakykite, kad dar sugrįšite prie jų. Visada stenkitės susitelkti į nuoširdų santykių sukūrimą ir draugiškumą. Leiskite potencialiam klientui jaustis gerai. Kuo ilgiau jūsų potencialus klientas išliks atsipalaidavęs ir kuo daugiau jis jums atsivers, tuo didesnė tikimybė, kad jis taps jūsų klientu.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!