- Reklama -

Jurga Anusauskienė

Taip jau nutiko, kad mano garbaus amžiaus Beata Šmidtienė paslydo ir susilaužė ranką. Lazdynų traumatologiniam nustatė, kad trauma rimta: lūžęs dilbis, pasislinkę kaulai. Daktarai dėjo pastangas, kad pasislinkusius kaulus atstatytų, tačiau po kelių dienų prasidėjus stipriems skausmams ir vėl apsilankius pas traumatologus, sužinojom, jog nepavyko. Mums paskyrė operaciją, kas visoje šeimoje sukėlė didelį nerimą ir susijaudinimą.

Norėdami būti tikri, kad operacija – vienintelis kelias, nusprendėm gauti antrą specialisto nuomonę. Pasigooglinus internetas išmetė „Gerovės klinika“ (pavadinimas skamba patraukliai). „Pagrindinis klinikos tikslas – suteikti savo klientams dar daugiau, nei jie turėjo iki šiol. Suteikti visa apimantį gerovės pojūtį, turintį galios formuoti laimingą visuomenę,” – žada klinika savo svetainėje.

Užsiregisruojam vizitui ir vakare, pavargusios nuo emocijų ir eilių valstybiniame sektoriuje, važiuojam į kliniką.

Pirmas dalykas, kuris nekvepėjo jokia gerove: parkingas. Apsukau kelis ratus, jo vis nerasdama. Pasirodo – jo ir nėra! Jokio. Klinikos pacientai automobilius turi palikti prie šalia esančio supermarketo ir pėdinti gerą gabalą kelio pėsčiomis. Kadangi po traumos Mamytei baisu eiti slidžiu keliu, pasijautėm tikrai nekomfortabiliai.

Pakliuvusios pas daktarą Jaroslav – Vyšumirskį į kabinetą, sužinom, kad…. klinika neturi rentgeno!!!! Ir pirmi daktaro žodžiai: „Tai jūsų konsultacija bergždžia!”. Tai kaip čia su tuo pažadu „suteikti savo klientams dar daugiau nei jie turėjo”?

Kadangi jau atvykom, mėginam kalbėtis apie situaciją. Tačiau į kiekvieną mano konkretų klausimą, ar operacija – vienintelis kelias, kokios prognozės, jei mes darysim, kokios – jei nedarysim, ar jūs daktare ją darytumėt – atsakymas tas pats: „be nuotraukų nieko konkretaus pasakyti negaliu.“

Daktaras pradeda rodyti kitų pacientų nuotraukas ir bando hipotetiškai samprotauti, kas būtų, jeigu būtų.

Supratusios, kad bendravimas vyksta apie orą ir bites, išeinam lauk.

Registratūroje be galo žavinga mergina paima iš mūsų nei daug, nei mažai: 70 eur.

Paršliaužiam iki mašinos, parvežu Mamytę namo ir sėdu prie kompiuterio. Gal neperskaičiau iki galo klinikos informacijos, gal ne taip kažką supratau?!

Tiesiog negaliu patikėti: kaip galima teikti ortopedo – traumatologo paslaugas, neturint rentgeno ir apie tai neinformuoti?

Tačiau informacijos tikrai nėra. Nors klinika deklaruoja, kad „teikiamos kompleksinės ligų profilaktikos, diagnostikos, ambulatorinio gydymo paslaugos, paremtos vakarietiškais aptarnavimo etikos ir gydymo kompetencijos standartais“!!!

Po kelių dienų susisiekiu su klinika ir bandau paaiškinti, kad įvyko nesusipratimas: mes negavome to, už ką susimokėjom, t.y. konsultacijos, ir draugiškai pasiūlau grąžinti Mamytei pinigus. Direktorės pavaduotoja Aleksandra Urban pažada viską išsiaiškinti. Susisiekusi po kelių valandų pradeda aiškinti, kad konsultacija vis tik buvo, kad daktaras neva išrašė nukreipimą rentgenui, bet neveikė sistema, todėl jis neįsigaliojo. Kaip kompensacija, pasiūloma su nuotrauka atvykti dar vienai konsultacijai, kuri bus nemokama. Aiškinu, kad pasiūlymas mums netinka, nes mes jau turim susiderinę konsultaciją kitur. Ponia Aleksandra patikina, kad daugiau nieko padaryti negali ir pokalbis baigiasi!

Dalinuosi šia istorija viešai, nes vietoj žadėto „visa apimančio gerovės pojūčio” mane ima pyktis!

Dalinkitės šia info, kad kuo mažiau žmonių apsigautų ir nesikreiptų į „Gerovės klinika“, kurios reputacija verta mažiau nei 70 eur.!

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!